خانما اب زرشک میتونم بخورم

۷ پاسخ

شنیدم خوب نیست

به نظرم نخور خیلی ترشه ممکنه باعث تحریک انقباض رحم شه. باز تو گوگل سرچ کن

تو ماهای اول مشکل داره دیگه.تو هفته شما عب نداره یکم بخوری‌.زیاده روی نکن

اصلا خوب نیست

خوب نیس

میگن خوب نیس

والا منم امروز داداشم داد ترسیدم نخوردم 🤦🏻😂

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان یاسان و هاکان💙 مامان یاسان و هاکان💙 ۸ ماهگی
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان ♡ مامان تو دلی مامان ♡ ۵ ماهگی
مامان آرسام 💙 مامان آرسام 💙 ۱۱ ماهگی
مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی