سلام خانوما من الان میتونم زرشک پلو بخورم؟

۵ پاسخ

اره عزیزم بخور چیزی نیس ولی زیاد نخور

بخور چرا نخوری من از همون اول هفته ای یبار میخوردم

خب بخور من که از اول تاحالا میخورم

من از اولشم میخورم

آره چرا نخوری

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمدتیام مامان محمدتیام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد ۹ ماهگی