زرشک پلو مجازه بخورم دیگه؟

۷ پاسخ

از اولم می‌تونستی بخوری

منی که بخاطر بچه هام ماهی دوسه بار درست میکنم ومیخورم چی بگم🥺😅😅😅😅

هرچیزی اندازه ایراد نداره که عزیزم بخور نوش جونت

😐😐😐😐ینی این هفت ماه نخوردی؟؟

اره عزیزم،با خیال راحت بخور

آره بدی نداره ک من از اول میخوردم

آره بخور

سوال های مرتبط

مامان یاسان و هاکان💙 مامان یاسان و هاکان💙 ۸ ماهگی
مامان محمدتیام مامان محمدتیام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی