خانوما زرشک میتونم بخورم الان ؟

۶ پاسخ

همه چی بخور

کم با برنج بخوری خوبه

کلا هرچیزیو کم بخوری ضرری نداره
منکه ازهمون اول هم زعفرون و هم زرشک میخوردم....
مثلا شربت غلیظ زعفرون خطرناکه نه یکم رو برنج

من از اول میخوردم چقد سوسولین شماها تاالان باد هوا میخوردین 😂😂😂

آره من در حد زرشک پلو با مرغ میخورم

بخور ولی کم زیاده روی نکن .من همون سه ماه اول خوردم ولی خیلی کم خوردم با زعفرون تو برنج

سوال های مرتبط

مامان یاسان و هاکان💙 مامان یاسان و هاکان💙 ۸ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان مصطفئ مامان مصطفئ ۲ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی
مامان دیانا کوچولو😍 مامان دیانا کوچولو😍 ۹ ماهگی