۳ پاسخ

من زرشک پلو هم میخورم زرشک هاشو جدا میکنم میخورم دوس دارم طوری نیسته ک

نه دیگ توهفته های ماها دیگ خطر ناک نیس
بعدم توکوکوسبزی که زیادنمیریزن در اون حد اشکال نداره

کم که هیچی ضررنداره عزیزم به مقدارزیادضرره

سوال های مرتبط

مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۴ ماهگی
مامان گل پسری مامان گل پسری ۸ ماهگی
مامان محمدتیام مامان محمدتیام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی