سلام خانوما من داخل مرغ زرشک ریختم خیلی زیاد نیس ضرر داره ؟!

۴ پاسخ

میگن سه ماه اول ضررداره اونم اگه زیاد باشه

نه عزیزم

من که می خورم ، اگر مقدار کم مصرف بشه مشکلی نداره

نه راحت بخور

سوال های مرتبط

مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۴ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی