۴ پاسخ

قندت یکم بالا هست مامانی باید رژیم رعایت کنی. تیروئیدتم یکم کم کاری نشون میده ولی خب اونم با توجه ب اینکه س ماه سوم هستی خیلی زیاد نیست.درکل پزشکت باید برات تصمیم بگیره

عزیزم احتمالا بهت اسپرین بده دکترت منم همین بودم نگران نباش
مصرف گوشت قرمز کمی کمتر مصرف بشه
و اینکه ناشتاییت کنی بالاست گلم خب ماه بارداریت هم بالا و طبیعی اما هوای دستتو داشتع باش
ناشتات باید زیر ۹۷ باشه حداقلش چند تا دونه بیاد پایین
و قند سه ماهت هم لب مرزع
تیروییدت خوبه ولی بازم رعایت کن غذاهارو

سومی

تصویر

اینم یکیش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دریا و🤰آریا🩵 مامان دریا و🤰آریا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی
مامان حسام و تیام مامان حسام و تیام ۲ ماهگی