واآاای جای بخیه هام درد گرفته چیکااار کنم😭😭😭😭

۲ پاسخ

برای منم فشار اومدنی درد میکنه میسوزه میخاره

شیاف دیکلوفناک بذار

سوال های مرتبط

مامان ناناز‌پسر👶🏻🩵 مامان ناناز‌پسر👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی