۷ پاسخ

من هفتم کمه خیلی معده درد دارم الان ۲ روزه انگار معدم سفت شده

منم ب دکتر گفتم اذیتم خودش قرص فاموتیدین نوشت واسم بخور مشکلی نداره

منم دکتربرام نوشت شبی یکی ولی اگه معدم در نمیکنه نمیخورم

بخور عزیزم من روزی دوتا میخوردم دوهفته خوردم خوب شدم دیگه نخوردم

من روزی سدونه فاموتیدین ۲۰ میخورم به دکتر گفت گفت اسکالی نداره

نننننن اصلاا

اره بخور منم دکترم برام نوشته .فاموتیدین۲۰

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بهار مامان بهار ۲ ماهگی