ازاین قرص اهن کیا میخورن کی ها

تصویر
۵ پاسخ

من صبح وشب میخورم دکتر خون گفته چون کم خونم

من شبا میخوردم سوزش معده میگرفتم وحالت تهوع الان صبحا میخورم راحت تر

گرفتی چقد شما؟؟من شبی یکی چقد قرص خوبیه

شبا میخورم

شبا قبل خواب

سوال های مرتبط

مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی