دخترا کیا ازاین قرص میخوره ؟
و اینکه کی میخورین؟

تصویر
۶ پاسخ

من میخورم دکترم نوشته دو ساعت بعد صبحونه

من هر روز بعد ناهار میخوردم چند روز عوض کرده قرص دیگه داده

بعدازصبحانه

قرص کلسیم یک ساعت بعد از صبحانه

من میخورم کلسیم شبا میخورم

من
هر روز

سوال های مرتبط

مامان آیلا 🍓🤍 مامان آیلا 🍓🤍 ۱ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان آیلین ..کیان❤️ مامان آیلین ..کیان❤️ ۱۰ ماهگی
مامان نیکان🥹 مامان نیکان🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان نارشین مامان نارشین ۱۱ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی