دخترا شما ازاین قرصا میخورین

تصویر
۹ پاسخ

اره میخورم

منم میخورم روزی دوتا

بله قرص آهن میخورم از اول بارداری

اره همینو یه ماه پیش دکتر بم داد

سلطان یبوسته این قرص

من خارجی میخورم

من آلن هم میخورم

آره منم همینو میخورم

قبل زایمان اره فروفورت میخوردم قرص اهنه

سوال های مرتبط

مامان نیکان🥹 مامان نیکان🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤✨نَفـس وکَمند✨ مامان ❤✨نَفـس وکَمند✨ ۶ ماهگی