سلام.به نظرتون با وجود پولیپ رحم میشه باردار شد.

۹ پاسخ

سلام دوستان کسی هس ک نافش پاره باشه باردار شده باشه ب مشکل نخورده مال من ۴سانت پاره هس و خیلی بیرون زدگی نداره فقط شکمم خیلی بزرگ شده و نمیتونم راحت نفس بکشم پارگی نافم روبه بالاست

گلم پولیپ تون رو برداشتید؟؟
میشه منو راهنمایی کنید

ممنون😍

عزیزم با پلیپ اکثرا سقط میکنن

شیاف پروژسترون استفاده می‌کردم برای هماتوم چون حالمو بد میکرد دکتر لوتوژل داد،اما من خانوادگی بیماری کیست سینه حاد داریم من ترجیح دادم استراحت کنم به جای پروژسترون

اره عزیزم هسچ مشکلی نییت دکتر گفت

سلام عزیزم.منم پولیپ ۱۱میل داشتم باردارم الان

دارو مربوط به پلیپ خیر،فقط اسید فولیک و ویتامین دی مربوط به بارداری طبیعی،دکتر هیچ اشاره ای به خطر پلیپ نکرد،دعا کنید همه چیز خوب پیش بره

سلام،من پولیپ ۱۷ میلی داشتم الآن هفته ۸ بارداری هستم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجوم🤱 مامان جوجوم🤱 قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری