خانما کیا با وجود پولیپ باردار شدن؟

۳ پاسخ

سلام دکتر بمن گفت تا ۱۲ هفته با شیاف میشه کنترلش کرد .بعد ۱۲ هفته دیگه بچه رشد می کنه و پولیپ تاثیری نداره .

فکر نکنم با پولیپ بچه دار بشن
من دو نفر دیدم هیچ کدوم بچه ندارن یکیش رفت عمل کرد

من پولیپ داشتم باردار شدم .ولی سعی کنید پولیپ و برطرف کنید بعد اقدام کنید به دردسر و استرسش نمیرزه

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی هفته ششم بارداری
مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 ۵ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته هشتم بارداری
چشم ب راه🤱 چشم ب راه🤱 قصد بارداری