خانما کسی قرص آهن رئول مصرف کرده ؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

اره من

من از اول همینو دارم میخورم بیشتر
چندبارم کپسول

من دارم میخورم اول بچه هشتادگرم بودبعداینوپریناتال خوردم سیصدخورده ای شد

بله من

من سه چهار ماه از این استفاده کردم
شبی یدونه

من چن سری کپسول عوض کردم بهم نمیساختن دکتر اینو تجویز کرد برام
خوب بود اذیت نمیشدم ولی گفتن دزش پایینه منم جذب آهنم پایین بود آزمایش دادم گفتن باید عوضش کنم الان ی مدل دیگه استفاده میکنم

آره عزیزم من شبی یکی میخورم

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری