اینم هست هیچ علائم حاملگی ندارم

تصویر
۵ پاسخ

پوچ‌نیست

به امید خدا هفت تا هشت هفته برو برای قلبش
اصلا هم استرس و نگرانی به خودت نده عزیزم
منم پنج هفته رفتم فقط ساک بارداری دید

منم ندارم فقط درد سینه شدید و درد زیر شکم گاهی

بارداری که

ایشالله ک بارداری

سوال های مرتبط

𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان پناه🥹🩷 مامان پناه🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
❤️👶🏻👧🏻💙 ❤️👶🏻👧🏻💙 قصد بارداری