بچها چرا من هیچ علائم حاملگی ای ندارم 😐😐

۵ پاسخ

خوش ب حالت لذت ببر

منم ندارم نگرانم

چقدر خوب خداروشکر

والا منم ندارم😐

باید از این حالت لذت ببری 😁

سوال های مرتبط

❤️👶🏻👧🏻💙 ❤️👶🏻👧🏻💙 قصد بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۳ ماهگی