۷ پاسخ

هیچ علائمی ندارم ،فقط زود به زود گشنم میشه 😄😄😄

اگه اشتها داری خیلی بخور
من که دوروزه دوباره بی اشتها شدم زوری یه وعده غذا میتونم بخورم

منم علائمی ندارم بعضی وقتا شک میکنم ک حامله ام 😂فقط یکم بیشتر سرپاباشم یا راه بیشتر برم کمرم درد میگیره همین

من نفخ و ترشح زیاد دارم
و کشاله ران و سمت چپم درد میکنه همش😂

منم علائم خاصی ندارم این هفته 😑😅 همش میگم ینی حامله ام واقعا

علائم ندارم فقط دیروز تند تند دشوییم میگرفت
فک کردم عفونت ادرارگرفتم ک ازمایش دادم خوب بود
الان فقط یکم سینم درد داره
باتهوع دارم
شماهاحرکت بچروحس میکنین؟

علائم ندارم. گاهی فقط تنگی نفس ..

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
کوثر کوثر قصد بارداری
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وپنجم بارداری