هم هفته های من علائمتون چیه؟

۱۰ پاسخ

ویارم هنو هستش (استفراغ روزی یبار و آخر شب اتفاق میوفته و بزاق دهنم همچنان زیاده)همین گهگاهی خودشو سفت میکنه ی گوشه از شکمم

یکم کشیدگی حس میکنم سمت چپ

حالت تهوع خیلی کمتر شده به بو خیلی حساس بودم همش عوق میزدم الان خیلی بهترم زیر دلم احساس کشیدگی دارم درد میگیره کمرم درد میکنه کلا خستم بد خواب شدم و از دیروز سینم خیلی میسوزه رگ سیاتیکمم درد میکنه و از گشنگی هلاکم

حالت تهوع کمتری دارم.سینه درد هر ازگاهی ام میسوزه.بی میلی به غذا.بیخوابی.

من هیچی
تازه پر انرژی تر هم شدم
البته گاهی کمرم درد میگیره

من دیشب سمت چپم تیر میکشید خیلی هم بد جور 🥲 علاعمی ندارم فعلا ک

من سمت چپ شکمم کشیده میشه😢

نمیدونم گاهی هیچ علائمی ندارم،فقط زیاد تو یه حالت میمونم بدنم درد میگیره

هیچی فقط احساس کشیدگی زیر شکم ک عادیه

فقط تهوع داشتم اون موقع
بعضی وقتا هم واژنم درذ میگرفت یا زیردل سمت راست تیر میکشید

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
کوثر کوثر قصد بارداری
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان دیان ماميش🥺🫀 مامان دیان ماميش🥺🫀 ۶ ماهگی
مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری