جوری ک شیر میخوره 🤣🤣🤣

تصویر
۷ پاسخ

ای خداااا😍😂

ماشالا عزیرم . چ پسر نازو زرنگی 🤤😋😍

ماشاالله ۶ ماهشه خودش شیشه شیرو همیشه میگیره ؟ من پسرم بهش ندادم خودش بگیره دوس دارم بدمش خودش بخوره

توبراچی انقدخوشگلی،😳

چه خوب شیشه رو خودش میگیره ماشالله گل پسر🧿🥰

این سپر ایمنیشه😂😂🤞🏻

آ قولبونششش

سوال های مرتبط

مامان رویا السادات 💚 مامان رویا السادات 💚 ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی