خانوما شمام کمر درد دارین من کمرم خیلی درد میکنه

۹ پاسخ

منم دارم مخصوصا وقتی می‌شینم فقط باید دراز بکشم

اره من

آره خیلیم شدید😔

ولی موقعی زیاد ایستاده باشم کمرم درد میکنه

دقیقا منم سه ماه اول کمتر بود الان وارد ماه پنجم شدم انگار بیشتر شده و پهلو نمیدونم یا کلیه سمت راستمم درد میگیره هی

من‌اره

نه فعلا خداروشکر عوضش سوزش معده دارم 😂😂😂

اره 💔😭

نه من ندارم من دل درد دارم اونم با لگد 😅

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد