خانمای هم هفته من شمام کمر درد دارین؟
تو گودی کمرم و یکم بالاتر

۶ پاسخ

اره من تاالانم ادامه داره

اره عزیزم منم دارم،دوس دارم طاق باز بخابم دردش کم شه🤦🏻‍♀️

منم زیاد کمر درد دارم مخصوصا سمت راست کمرم داره میشکنه

ارههههه من همش میترسم بخاطر سرویکس پایینم باشه

والا من به حدی کمر درد دارم به زور میتونم چند قدم راه برم

آره منم این هفته کمر درد گرفتم نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی