پسرم بریچه طبیعیه که زیر نافم لگد میزنه همش؟

۹ پاسخ

برا منم تو مثانم هس اصلا بالای نافم نیومده

چقدر همدردیم😑 چنان لگد میزنه هااااااااا دلم از هال میره... بلکه که طبیعیه... وقتی بریچه پس کجا باید لگد بزنه... نگران چیزای الکی نباش خواهر استرس برا خودت و بچت خوب نیست😊

از کجا میفهمید بریچه؟

منم بریچه تو مثانس
شاید دستشه
یاهم چرخیده 😂

اره منم یه لگدی میزنه نگو😅

من سفالیک ولی زیر ناف م لگد میزنه

منم پسرم بریچه همش همونجاست

از کجا فهمیدین بچتون بریچه
من که از سونوگرافی غربالگری‌هام اصلا سر در نمیارم خارجی کلن

آره منم همونجاست

سوال های مرتبط