۳ پاسخ

کم خونی خفیف داری

بله کم خون هستید و هموگلوبین پایینه
درکنار قرصی ک دکتر میده هر ۸ ساعت سه شیره ۱ ق غ بخورید تا یکماه

هموگلوبینت پایینه

سوال های مرتبط

مامان لپ⁦گلی(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠• مامان لپ⁦گلی(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠• ۱ سالگی
مامان ملیکا عشق مامان مامان ملیکا عشق مامان ۳ سالگی