۷ پاسخ

روغن زیتون وروغن نارگیل میزنم

من یا روغن زیتون میزنم اما روغن بادوم شیرین شنیدم برای ترک خوبه، یا شی باتر بزن

من اصلا ترک نزدم از ۳ ماه به بعد شروع کردم روغن زیتون زدم

من ماستلا زدم و پرایم از اوایل بارداریم الان ی عالمه ترک دارم🥲بخواد بزنه ب کرم و اینا اصن کاری نداره
پرایم رو من ۳۰۰و خورده ای گرفتم
ماستلا ۳ و خورده ای
بعضی ها روغن بچه،روغن نارگیل،زیتون و ...ام میزنن

این کرم رو

تصویر

کرم ماستلا عالیه ولی گرونه از نظر قیمت

من روغن زیتون زدم فعلا که ترکی نمیبینم

سوال های مرتبط

مامان عسل مربا مامان عسل مربا روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دو قلو🤍 مامان دو قلو🤍 هفته بیست‌ویکم بارداری