۴ پاسخ

پزشک من استوری از عملای سزارینش میزاره خیلیا با وجود چسبندگی سزارین شدن و چسبندگیشونم برمیداره خودش

از کجا باید فهمید چسبندگی داریم؟ منم دوتا سزارین داشتم.

من الان احتمالا چسبندگی دارم و سزارین هستم

چسبندگی‌فقط سزارین میشی که توی عمل سزارین بگو چسبندگیتم عمل کنن درست شه

سوال های مرتبط

مامان بوشهری مامان بوشهری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری
مامان یک عددجوجه🐣😍 مامان یک عددجوجه🐣😍 هفته چهاردهم بارداری