۸ پاسخ

منم دارم ازمایش کشت ادرار دادم

منم دارم. فک کنم طبیعیه

والا من کمردرد داشتم زنگ زدم به دو تا بیمارستان ‌وبه دکترم هر سه جا گفتن خطرناکه سریع بیا بیمارستان! رفتم و چک شدم ،بنظرم بهتره شما هم با پزشک یا ماما مشورت کن

استراحت رو پا وایسادی حتما

عزیزم منم هم هفته شمام کمر درد شدید دارم با دل درد فقط استراحت میکنم البته من شیاف هم میزارم نگران نشو اگر دیدی خیلی اذیتی زنگ بزن ۱۱۵ خودشون راهنماییت میکنن اگر هم هس کردن وضعیتت خرابه خودشون میان دنبالت ولی اینا عادیه اصلا نگران نباش

استراحت كن هيچ كاري نكن اگه بعد از چند ساعت خوب نشدي برو دكتر

منم چند روز همین طوری شدم.شب خوابیدم صبح بیدار شدم دیگه درد رفت

خب کمردرد که عادیه چیش ترسوندتت که بری اورژانس؟

سوال های مرتبط

مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حلما
 تودلی 🧸 مامان حلما تودلی 🧸 هفته چهلم بارداری
مامان کوچولویم 🩷🫀 مامان کوچولویم 🩷🫀 ۹ ماهگی
مامان دریا مامان دریا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱ ماهگی