۷ پاسخ

تا بخیه رو نکشی طبیعیه درد داره همینکه میکشی راحت میشی انگار یه بار سنگین از روت برداشتن

خب بکش‌دیگع دیر شده

بکشی خوب میشه
لامصب انگار ب گوشت خیلی فشار میاره واسه همونه

طبیعیه

عادیه

منم همینجوره دو طرفش درد داره

بخیه تون رو کشیدین؟

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی