۴ پاسخ

برو دکتر چون دکتر اونموقع ب من‌گفت اگ تنگی نفس داشتی بیا بیمارستان حتما برو خودتو نشون بده وقتی شیر هم میدی خودتو خم نکن روی بچه دراز کش شیر بده

شاید نفخ کردی

یکم با روغن چرب میکردی شکمتو تا قفسه سینه هاتو بهتر نبود یکم؟ شاید بهتر شدی

بخیه هاتو هنوز نکشیدی؟

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد