۴ پاسخ

نفخ عادیه برا بعد سزارین

عزیزم حتما شیاف بزار و اینکه حتما زیاد راه برو اب هویج هم بخور که شکمت کار کنه

عزیزم لااقل تا ده روزگی سعی کن چیزای سرد و نفخ دار نخوری
و یبوست نشی

طببعیه خو این دردها همش ۷ روزه

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی