۲ پاسخ

نه مشکلی نداره ، زود به زود شیر بده ان شاءالله بیاد پایین تبت ، سینه اتو بدوش زیاد

پاشویه کن خودتو.

سوال های مرتبط

مامان نیکان و حامی💕 مامان نیکان و حامی💕 ۱ ماهگی
مامان شاهان🩵شاهوین مامان شاهان🩵شاهوین ۱۲ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی