مامانا جواب آزمایشم و بگین❤️

تصویر
۴ پاسخ

یکم کم خوبی داری هموگلوبینت پایینه ببر دکتر نشون بده دارو بهت بده متناسب با کم خونیت چون کم خونی رو برطرف نکنی خیلی خودت اذیت میشی ضعف میکنی و احتمال زایمان زودرس داره

مرسی عشقم❤️

این خوبه،سالمه.

قندت که عالیه و یکم کم خونی داری...مینور نیستی؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان ... مامان ... ۲ ماهگی
مامان نیهان خانم 

💕💕💕 مامان نیهان خانم 💕💕💕 ۴ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱ ماهگی
مامان امید💙 مامان امید💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان دریا و دلنیا مامان دریا و دلنیا ۶ ماهگی
مامان ستاره مامان ستاره ۱ ماهگی