شماها ناف بچه هاتون رو چیکار کردین؟؟

۳ پاسخ

نگه دار لازمت میشه یه موقعی. گاهی وقتا وقتی برا بچه مشکل ژنتیکی پیش بیاد ازش سلول های بنیادی میگیرن و به بچه یا خواهربرادرش تزریق میکنن

هیچی یادگاری نگه داشتم

بنداز جایی مدرسه یا بیرون طبیعت ولی نگه ندار

سوال های مرتبط

مامان دونه ی انار2 مامان دونه ی انار2 ۴ ماهگی
مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ ۵ ماهگی