خانوما من بالای نافم مثل نبض میزنه
نینیه؟!!

۵ پاسخ

نفخه عزیزم

اره😍

بله خودشه

منم قبلا پرسیدم میگن به این زودی بچه بالا نمیره میگن نفخ

اره خودشه

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سید کوچولو🩵 مامان سید کوچولو🩵 ۷ ماهگی
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری