خانما ترشح ژله ای تو هفته من طبیعیه

۶ پاسخ

سلام عزیزم صما تو ۲۹ هفتا بارداریتون ترشح ژله ای دا ش تین الان کوچولوتون بدنیا اومده اونموقع دکتر رفتین اینا طبیعیه یا خطرناکا برا منم پیش اومده نگرانم

طبیعیه

نه ژله ای وسفت باشه خوب نیست نشانه زایمانه حتما یه سر برو بیمارستان نمیدونم دقیق چجوری ولی اگه ترشحت تیکه ژله ای محکم هست حتما برو بیمارستان

منم دارم

اره منم همین چند روز پیش داشتم

چ رنگیه

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آهو خانم مامان آهو خانم ۱ ماهگی
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری