سلام عزیزم صما تو ۲۹ هفتا بارداریتون ترشح ژله ای دا ش تین الان کوچولوتون بدنیا اومده اونموقع دکتر رفتین اینا طبیعیه یا خطرناکا برا منم پیش اومده نگرانم
طبیعیه
نه ژله ای وسفت باشه خوب نیست نشانه زایمانه حتما یه سر برو بیمارستان نمیدونم دقیق چجوری ولی اگه ترشحت تیکه ژله ای محکم هست حتما برو بیمارستان
منم دارم
اره منم همین چند روز پیش داشتم
چ رنگیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.