خانما شماهم کمر درد دارین و درد زیر سینه؟؟؟

۵ پاسخ

کمر درد ندارم اما ماه های اول زیر قفسه سینه خیلی درد میکرد اندازه یه خط صاف درد داشتم فکر میکردم دنده هام میخواد بشکنه . سوتینم رو عوض کردم بزرگتر گرفتم و زیاد نمی‌بندم و سعی میکردم دراز بکشم بیشتر الان خدا رو شکر درد نمیکنه گاهی اوقات خیلی کم

به ابجوش عسل و زردچوبه بریز بخور برا هیلکوباکتری خوبه منم داشتم قبل بارداری اوایل بارداریمم خیلی اذیت میکرد یا این شربتو میخوردم یاهم زنجبیل به ابجوش یه کوچولو میرختم میخوردم ارومم میکرد
دکتر به من قرص لانزو هم داده بود یه چند روزی خوردم خوب شدم

درداش اول کم بود فقط وقتایی که می نشستم درد میکردم بعد نیم ساعت کم کم که هفته ام بالا رفت درداش بیشتر و مدت زمان کمتری میتونستم بشینم الان در حدیه که نمیتونم نه بشینم بعد پنج یا ده دقیقه نه میتونم وایستم نه بخوابم ،‌ مخصوصا اگه به پهلو راست دراز بکشم

تصویر

زیر سینه ات کدوم سمت درد میکنه ؟

بله من دارم فک میکنم طبیعی باشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓💕 مامان توت فرنگی🍓💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورا وفسقلی مامان نورا وفسقلی روزهای ابتدایی تولد