درد زیر دل و کمر بعد پیاده روی عادیه؟شماهم دارین؟🤦🏻‍♀️

۵ پاسخ

آره گلم عادیه
آدم عادی هم کمر درد و پا درد میگیره ماها که دیگه نی‌نی داریم توی دلمون طبیعیه
آروم آروم راه برو و پشتتو صاف کن که فشار کمتر بشه شونه‌هاتون عقب نگهدار بینش سعی کن یکم بشینی دوباره ادامه بده زمانش کمتر باشه بهتره

اره طبیعیه

پیادهههه روی نکن دختر خیلی زوده برای پیاده روی کردن خدای نکرده زبونم زایمان زودرس میشی 🥲

من بجز این دوتا درد لگن هم میگیرم و تیر کشیدن پهلو

اره دارم

سوال های مرتبط