دوستان درد پریودی و زیر دل تو هفته های من بعد کار و پیاده روی طبیعیه؟

۲ پاسخ

عزیزم پیاده روی داشته باش اما مداوم نه یهویی و تند تند بلکه هر روز ولی کمی اهسته تر

عزیزم زیاد به خودت فشار نیار
پیاده روی‌هم اگه میبینی بعدش زیر دلت درد میگیره خب یواش تر پیاده روی کن. کمتر و آهسته تر

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓💕 مامان توت فرنگی🍓💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🐥🥺😍 مامان 🐥🥺😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری