۶ پاسخ

پسملیه

من ۱۲ هفته ۱ روز رفتم سونو گفت ۳روز جلو هستی ۱۲هفته و۴ روز احتمال قوی دختر

چند هفتگی رفتی برای انتی

منم ان تی گفت مشخص نیست
چند هفته میخوای بری واسه جنسیت؟

ن خواهردکترنفهمیده کسی نمتونه بفهمه چندهفته ای صبرکن من خودم دخترمیخام ولی دل تودلم نی خداخودش ببینیم چی میخاد🥺🙏

عزیزم فک کنم دختر

سوال های مرتبط

مامان ماهورا💕 مامان ماهورا💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یسنا جون🌺 مامان یسنا جون🌺 هفته بیست‌وهفتم بارداری