۱۱ روز دیگه باید پریود بشم هیچ علائمی جز نفخ ندارم شما چه علائمی ذاشتیذ؟

۵ پاسخ

دو سه روز یا یه هفته قبل پریود

هنوزخیلی زوده واسه علائم بدون تاخیر

الان زوده برا علایم

زوده خوشگلم هنوز

فعلا زوده واسه علائم

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونه🧸🍼 مامان یکی یدونه🧸🍼 هفته بیستم بارداری