۵ پاسخ

من که هیچوقت قطره هارو نشمردم

بیشترم بشه مشکلی نیست تا ۲۵ قطره میشه داپ

بایولاکت ام میگن پنج قطره اما من از نصف قطره چکون کمی کمتر میدم هر شب

یه نصفی قطره چکون بده بچه تو ۹ ماهشه همینم کمشه بایو لاکتم بگیری بهتر

یوبسه؟

سوال های مرتبط

مامان گیسو۴۰۳  آهو۴۰۴ مامان گیسو۴۰۳ آهو۴۰۴ ۱ سالگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱۰ ماهگی