۹ پاسخ

من دوتا دخترام یه ذره شباهت دارن.ولی شباهت آنچنانی نیست.دختربزرگم کپ باباشه،دختر کوچیکم کپ مامانمه.😁منم برگ چغندر🥲فقط اونا رو بدنیا میارم و تر و خشکشون میکنم..توقیافه اصلا دخیل نیستم🥹😁

نه اصلا.۱درصدم‌مثل هم‌نیستن.

دخترای من اوایل اصلا شبیه بهم نبودن اما الان معلومه خواهرن

دختر های من اصلا شبیه هم نیستن

ما سه تا خواهریم هیچکدوم مثل هم نیستیم حتی رنگ پوستمونم😐🤒

عروس خاله شوهرم دو تا دخترش کپ خودشن بستگی به این داره کدوم ژن غالب باشه و قوی

۹سال تفاوت سنی دارن
ولی دختر دوم که الان دوسالشه شبیه بچگی دختر بزرگمه

بله دخترای خواهرشوهرم کپ‌همن

نه😂😂

سوال های مرتبط