خانما تو هفته من کسی انقباض و درد داشته

۵ پاسخ

داشتم گذرونم

آمپول برای من نداده کاش میداد

منم درد دارم از صبی هی میگیره ول می‌کنه گمونم باده نمی‌دونم شیاف میزنم هرشب شما چی

آره من به دکترم گفتم
برام آزمایش ادرار نوشت یکم عفونت ادراری داشتم بهم سفیکسیم داد خوردم

سرکلاژی؟

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا💙💙 مامان هدیه خدا💙💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقامحمد💙 مامان آقامحمد💙 روزهای ابتدایی تولد