خانوما گاهی درد پریودی میگیرم طبیعیه

۶ پاسخ

کمتر فعالیت کن کار سنگین نکن .خم و راست هم نشو خوب میشی بیشتر دراز بکش

منم اینجوریم

شیاف بزار به سمت چپ بخواب لای پاهات بالشت بزار

کار زیاد نمیکنی ؟ استرس نگیر ولی خیلی طبیعی نیست . استراحتت رو بیشتر کن.

اره منم همینطور احساس میکنم خیلی داره وول میخوره ؟

منم بودم و هستم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی