وقتی دلپیجه یا نفخ میکنم درد پریودی میگیرم.
طبیعیه؟!

۳ پاسخ

ن منم الان درد دلپیچه رو گرفتم نمیدونم چرا میاد میره از دکتر پرسیدم میگن طبیعیه بچه جاباز میکنه

نه گلم مشکلی نیست

نه طبیعی نیست عزیزم نفخ ب تنهایی چرا ولی دلپیچه و درد پریودی رو حتما برو پزشکت برسی کنه

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان❤️ مامان ویهان❤️ هفته سی‌ویکم بارداری