بچه ها من دلپیجه دارم فردا وارد هفت ماهگی میشم.این طبیعیه؟

۳ پاسخ

منم فردا وارد ۷ ماهگی میشم درد پریودی دارم کمرمم یکم درد داره

گاهی اوقات منم دل پیچه دارم

منم دل‌پیچه دارم دو روزه رفتم دکتر گفت ویروس جدید گرفتی باید بستری بشی نشدم اومدم خونه

سوال های مرتبط

مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیهان 🩵آیلین🩷 مامان آیهان 🩵آیلین🩷 ۱ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۳ ماهگی