۴ پاسخ

اره منم این دردارو دارم به دکتر گفتم گفت طبیعیه تا وقتیکه خیلی شدید وغیر قابل تحمل بشه

آره در اونحد عب ندارع طبیعیه ...من حتی بعضی وقتا زیر شکمم تیر می‌کشه سفت میشه

اره عزیزم طبیعیه اگه خیلی زیاد بود غیر طبیعیه

بله منم همین جوری شدم

سوال های مرتبط

مامان پناه ♥️ مامان پناه ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حسین💙 مامان حسین💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری