سلام دل درد خفیف پریودی تو هفته من طبیعیه؟ کسی داشته؟

۳ پاسخ

من کم کم داره بهم سخت میگذره😂انگاردارم سنگین میشم اذیت میشمممم

اگه مدام هست باید پیگیری کنی
من مثلا روزی یکی دوبار چند دقیقه درد دارم ولی مداوم نیست

نه عزیزم نباید باشه

سوال های مرتبط

مامان پناه ♥️ مامان پناه ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیلین و هلنا مامان آیلین و هلنا ۴ ماهگی