درد پریودی خفیف زیر شکم تو هفته من طبیعیه؟!

۶ پاسخ

منم الان دارم باکمرم

منم دارم از دیشب دوبار شیاف پروژسترون استفاده کردم بهتر شدن گرم هم نگه دار

آره عزیزم منم یه درد خفیف بعضی وقتا میگیرم طبیعیه

اره منم دارم بخصوص وقتی نفخ میکنم

دقیقا میخواس بیام همین بگم خیلی خفیف ولی مثل درد پریودی

منم بعضی وقتا زیر شکمم درد میگیره می‌ترسم ولی میگن طبیعی

سوال های مرتبط

مامان گل دختر🌸 مامان گل دختر🌸 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه ♥️ مامان پناه ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری