اره طبیعی هست رحم داره بزرگ میشه
من همیشه درد خفیف داشتم و اهمیت نمیدادم فک میکردم بخاطر رشد بچست . ولی وقتی سونو دادم طول سرویکسم کوتاه بود بستری شدم و الان دهانه رحمم۳ سانت بازه احتمالا شنبه ختم بارداریمه 😔اگه زود تر میرفتم دکتر برام پساری انجام میدادم و زایمان زودرس نمیگرفتم
من الان از بیمارستان میام اول رفتم معتضدی بعدش فرستادنم امام رضا گفتن زایمان کنم بچه میره تو دستگاه درد داشتم اونجام همه چی اوکی بود ترخیص شدم گفت استراحت بکنم نزدیکی نکنم خلاصه این دردا طبیعی هستش به خدا به اسرار شوهرم رفتم بیمارستان و گر نه نمیرفتم .شکمم سفت میشد درد زیر شکم کمر درد پهلو درد کلیه درد شدید خلاصه فقط استراحت بکن بری امام رضا تیکه تیکت میکنن الکی انقدر خون ازت میگیرن
اره طبیعیه من از۲۵هفته دارم تازه هم دلم هم کمرم اما ول میکنه بدن هر کی یه طوره اگه نیگیره ول میکنه مشکلی نداره این رحمته بچه دیگه توی این هفته داره بزرگ میشه
ن طبیعی نیست منم درد داشتم از هفته ۲۵ اومدم بستریم کردم الان نزدیک ۱ ماه بیمارستانم بیخیال نباش برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.